5 Ayda 40 Kilo Verdim!

5 ayda 40 kilo verdim

Bugün tam tamına 40 kilo vermiş bulunuyorum! Dile kolay!!! 143 kiloyla başladığım zayıflama yolculuğuna artık 103 kiloyla devam ediyorum! Neredeyse 5 ay oldu ama ben hala her gün şaşırıyorum! 40 kilo 2 damacana sudan daha ağır! Düşünebiliyor musunuz, tam 2 tane damacana yükü attım üzerimden! Ya da sıfır beden minyon bir kadın çıktı içimden!

5 ay önce 54 beden kıyafetleri zorlarken, şimdi 44 beden montları zorluyorum! Üst bedenim her zaman daha zayıftı ama alt bedenim daha 46-48 sanırım (emin olamıyorum çünkü henüz yeni pantolon almadım, var olanları daralttırarak giyiyorum, her hafta bollaşıyor zira.)

Geçen hafta tatildeydim ve yemenin ucunu biraz kaçırdım – her tatilde olduğu gibi! Kızartmalar, tatlılar, ekmekler, rakılar… eee n’apıyım ama, 5 aydan beri tatile çıkamamıştık, yedik içtik gezdik, moral ve kilo topladık derken eve döndüğümde bir de ne göreyim; bırakın almayı 3,5 kilo vermişim bile! Duraklama dönemim sona ermiş! Vay be, o kadar yememe rağmen… Diyorum ya hala alışamadım bu ameliyatın mucizeviliğine! Şükürler olsun ki sağlığım yerinde ve kendimi HİÇ kısıtlanmış hissetmeden, diyet psikolojisine girmeden, istediğimi doya doya yiyerek kilo veriyorum. Daha başka ne isterim ki!

Midem ilk zamanlardan daha geniş, bunu hissedebiliyorum. Yarım tabak sulu yemeği zor bitirirken, şimdi baya tepeleme dolu tabakları yavaş yavaş yiyerek bitirebilirim bir oturuşta. Vitaminimi değiştirdim bu arada, Supradyn yerine One-a-day multivitamin tablet alıyorum. Türkiye’de yokmuş artık, o yüzden yurtdışından getirttim. Vitamin değerleri Supradyn’in iki katı fazla ve artı olarak kalsiyum da var içinde.

Kısacası keyfime diyecek yok… Giden 40 kilonun ardından, sonsuza kadar gittiğini bildiğim için yalancıktan bir göz yaşı dökerek, arkasından el sallıyorum 😛

Bir Cevap Yazın

