Son Zamanlardaki Ruh Halim

IMG_2611.JPG

Bu sabah tartıldım ve 111 kilo olduğumu gördüm 🙂 1,5 ay sonra ikili haneleri göreceğim gibi geliyor. Toplamda 32 kilo verdim şimdiye kadar. Dile kolay ama insan düşününce çok fazla olduğunu anlıyor. Normal şartlarda ben bu kadar kiloyu diyet ve sporla vermeye kalksam, 8-9 ayda verebilirdim – ki o da biraz zor olurdu, diyetleri devam ettirmek çok sağlam bir irade istiyor malum-.

Hayatım boyunca aklımın en ortasında duran ve tüm yaşantımı kontrol eden zayıflama isteği ve çabası ortadan kalktı ve ben 30 yıldır hiç hissetmediğim kadar rahat ve özgür hissediyorum!

Canım ne çekerse yiyorum ve birkaç lokma sonra doyduğum için asla suçluluk duymuyorum (bazen birkaç gün üst üste tatlı yersem kötü hissediyorum sadece, o da malum dönemlerde oluyor). Yemekle verdiğim kavgam sona erdi. Beynimin kıvrımlarını sürekli meşgul eden ve beni yaşamaktan engelleyen bir şey yok artık! Daha korkusuz oldum. Kıyafetler artık üzerime çok şık bir şekilde oluyor, denize girmekten ve sere serpe güneşlenmekten korkmuyorum, eskiden 10 dk. yürüdüğümde yorulurken şimdi 2,5 saat aralıksız yürüyüş yapabiliyorum…

Ama tabi ben hala dışarıdan bakıldığında şişman bir kızım. Hala bir ortama girdiğimde tip tip bakan hatta laf atan onlarca insan var ve bu benim sinirlerimi hala bozuyor – ama eskisi kadar değil. Takmamayı öğrenemedim ama birkaç ay sonra bundan da “kurtulacağımı” hayal ederek işimi kolaylaştırmaya ve kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Ha belki o zaman da sarkan kollarıma ve bacaklarıma bakacaklar ama olsun! Buna değer. Çünkü o bana nereden geldiğimi ve neler başardığımı hatırlatacak!

Bir Cevap Yazın

