Kahvaltı: Mantarlı Omlet

mantarlı omlet

Birkaç gündür sabahları yumurtamı mantarlı yapıyorum. Yumurtanın tadını daha az alıyorum böylece ve bitirebiliyorum kahvaltımı. 2 büyük mantar ve 1 adet yumurtayla yaptığım omlete, lezzet vermesi için 1 acı biber, çok az salça ve tuz karabiber ekliyorum. Mantar ve biberleri çok ince doğrayın ve çok kızgın tavada zeytinyağı ile birkaç dakika sote edin, sonra yumurtayı zevkinize göre pişirin. Ekmeğe hiç gerek yok, oldukça doyurucu 🙂 Benim gibi yumurtayla arası iyi olmayanlar için kesinlikle tavsiye ettiğim bir omlet bu. Artık evde sürekli mantar bulunduracağım.

Akşama yine kinoa pişireceğim, proteine yüklenmem gerek, çünkü saç dökülmelerim çoğaldı. Uzmanlar diyor ki: ”Proteinden fakir diyetler yapan veya anormal beslenme alışkanlığına sahip kimselerde protein eksikliği oluşuyor ve vücut proteini muhafaza etmek için saçları dinlenme evresine sokuyor. Bundan 2-3 ay sonra da yoğun bir saç kaybı oluşuyor. Bu durum yeterli miktarda protein alımıyla düzelebiliyor.”

Yarın bununla ilgili bir yazı gireceğim ve saç dökülmesini önleyen maske tarifleri vereceğim. 

Bir Cevap Yazın

